keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Haaste

Vähän vaihtelua menneisyyden kaivelulle. Sain haasteen Taikalta ja vastailen nyt kysymyksiin. En varmaan haasta 11 blogia, joten jokainen saa halutessaan tehdä tämän haasteen mun keksimilläni kysymyksillä, jos ei ole haastetta jo saanut :)

Säännöt:
- jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
- pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
- Heidän tulee valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa ja tehdä 11 kysymystä heille
- Sinun pitää kertoa ketä olet haastanut
- Ei takaisin haastamista

11 Asiaa minusta:

1. Olen pikkutarkka toisissa asioissa ja hyvinkin suurpiirteinen toisissa.
2. Olen töissä Itellassa, jakelussa
3. Huumorini on pisteliästä ja toiset saattavat ottaa sen henkilökohtaisesti.

4. Olen näsäviisas.
5. Kissani oli ensimmäinen lemmikkini. Ikää sillä on nyt 15 vuotta.
6. Katson paljon sarjoja, yleensä putkeen useamman kauden (netflix, dvd:t yms.)
7. Rakastan lukemista, erityisesti fantasia (ja sci-fikin) uppoaa minuun.
8. Olen myös keksinyt paljon tarinoita, mutta harvoin saattanut niitä loppuun asti.
9. Pelaan paljon tietokonepelejä, lemppareitani on mm. nwn, skyrim ja sims, mutta myös erilaiset pikkupelit menee.
10. En pidä majoneesista tai ketsupista. Tämän takia en syö pikaruokaloissa yleensä hampurilaisia, kun niistä pitää muistaa luetella niin monta asiaa pois.
11. Olen suojafriikki. Jotkut ostaa kenkiä, toiset laukkuja, mä ostan suojia hevosille (ja huopia).

Aina yhtä edustava laama-eläin..
11 kysymystä minulle:
1. Lempiponisi?
Katinka ja Musta tietenkin, omathan ne parhaita on
2. Onko sinulla lemmikkejä?
Ponien lisäksi minulla on kaksi jackrussellinterrieriä, Dino ja Merci sekä yksi maatiaiskissa (pitkäkarvainen), Danae.
3. Mitä lehtiä tilaat(jos tilaat)
Tilattuja ei tule tällä hetkellä Hippoksen lisäksi, mutta jos tilaisin, niin ainakin Tiede-lehteä.
4. Mikä kännykkä sulla on?
Nokian N70. Vanha rakas vesilasissakin uinut ja kovia kokenut uskollinen kumppanini. En halua näitä nykykännyköitä jossa on kaikkea hienoa, mulle riittää perusluuri.
5. Isoin heppa jolla olet ratsastanut?
Oliskohan toi ollut jotain reilu 170cm. Ihan liian iso mun makuuni.
6. Minkä tasoinen olet kouluratsastuksessa?
Helppo A:ta olen startannut ja ne asiat sujuu, sen lisäksi yksittäiset vaihdot, avot, sulut yms. Saan myös suurimman osan ratsastamistani hevosista (ja poneista) peräänantoon, sehän se mittari ehkä paremminkin on kuin temput.
7. Kuinka korkeita esteitä olet hypännyt?
Yksittäisenä 110cm (jumppasarjan päässä Katinkalla ja Mustalla molemmilla), rataharjoituksissa sellaisia missä korkeimmat on yli 95cm, mutta koko rata ei. Kisoissa 80cm. Nykyään mukavuusaluetta on jo tuo 80cm, joten pikku hiljaa pääsen peloista eroon.
8. Unelmien hevosesi?
Katinka isompana. Se ois kyllä oikeesti varmaan tosi karsea tolla luonteellaan isomman kokosena ja välillä dynamiittipötkönä olevana, mutta oishan se hauska :D
9. Mikä tietokone sulla on (jos on)?
Just ostin uuden läppärin, HP:n  jonkun perus.. tärkeintä mulle oli hyvä näytönohjain omalla muistilla sekä riittävästi käyttömuistia edullisella hinnalla. HP:n läppäri oli edellinenkin ja pelitti yli 5 vuotta hyvin. Muutenkin luotan HP:n tuotteisiin, vaikka toiset niitä haukkuukin.
10.  Kauanko olet blogganut?
3 vuotta.. kai..
11. Paras talli?
Se millä käyn (tietenkin ;))

11 kysymystä haastetuille:
1. Miksi kirjoitat blogia?
2. Mitä haluaisit tulevaisuudessa tehdä (jos et ole jo unelma-ammatissasi)?
3. Lempileffasi?
4. Mikä hevosissa on parasta?
5. Entä ratsastuksessa (tai ajamisessa jos se on lajisi)?
6. Mitä muuta harrastat hevostelun lisäksi?
7. Mukavin kouluratsastusliike?
8. Kissa vai koira?
9. Ponit vai hevoset?
10. Onko sinulla lemmikkieläimiä?
11. Lempikuvasi hevosestasi/ponistasi (tai lempparihepasta jos omaa ei ole)

Haastan KAIKKI blogin lukijat, jotka kirjoittavat itsekin blogia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vaan!