keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Maastoilua

ja maastoesteitä

Kenttä muistuttaa tällä hetkellä enemmän luistinrataa kuin ratsastuskenttää, joten onneksi olin lupautunut viemään Tuulian ja kaverinsa maastoon. Tytöt otti Epronin ja Mellin, Miljakin lähti Kitimalla mukaan. Käytiin pikkulenkki, jossa oli kaatunut sopivasti pienen pieni puu tien yli niin, että sitä pääsi vähän hyppelemään. Kitima jaksoi ihan hypätä pari ekaa kertaa, Musta taas innostui sitä enemmän mitä useampi hyppy otettiin. Epron ja Melli tulivat molemmat oikein nätisti. Oli mukava maastoreissu ja maastossa pystyi hyvin menemään jopa nuo kengättömät.

Eka kerta ikinä, että olen Katinkalle joutunut hokin vaihtamaan kulumisen takia. Yleensä tuo porskuttelee koko talven samoilla hokeilla ihan ongelmitta.. Huomenna on varmaan varusteiden pesun vuoro, Henna meinasi tulla puuhailemaan, niin samalla varmaan pyyhkäsen Mustan vermeet.. Jos vaikka sais jotain järkevää aikaseks Katinkankin kanssa..


Dino ja nemesis Vinski, ihmeen lähekkäin..
Jouluinen kuusikuva


2 kommenttia:

  1. Juu, ensitte osaa käyttää tätä, mutta mun piti liittyä blogisi lukijaksi nimellä Henskkuu(eli sillä millä kirjoitan Katinka blogia) mutta onnistuin jotenkin sähläämään ja nyt tuossa lukijoissa lukee kohdallani Kataponi ? Joten en ymmärrä mitä olen sählännyt :D Mutta ainakin tiedät että se olen minä ;)

    -Henna

    VastaaPoista
  2. Siihen voi itse vaihtaa nimeksi mitä haluaa, käsittääkseni. Eli kun olet jonkun blogissa mitä luet, voit muokata sitä omaa 'kuvakettasi' ja vaihtaa esim. nimesi siihen.

    VastaaPoista

Rohkeasti vaan!